Aldrig nöjd.

2012-05-03 - 23:14:34

Jag gör nu för tiden oftast en vanlig fransk geluppbyggnad när det är dags för att lägga ny gel. Jag kan då måla å ha mig med lack ovanpå det hur jag vill, och byta när jag vill, istället för att misshandla naglarna med att ta bort och sätta ny gel för ofta, man ska ju absolut försöka låta de hålla åtminstonde 4 veckor, easy as a cake for me, men inte om man vill byta design hela tiden, så därför jag på detta vis. Dock har de ju börjat gå till överdrift då jag kan byta färg varje dag då jag hinner bli less. Haha! Jaa, aldrig nöjd. Hade en ljusrosa idag tills jag ändra till bilden nedan, som typ fick vara i en halvtimme för att det kändes för tråkigt. Så nu är det "naturellt", får se vad de blir imorgon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin