Ready, set, GO!

2012-08-08 - 15:25:04

Nu var vi igång!
Och oufh, vilken morgonmänniska jag inte är! Klev upp 7.30.. Blir ännu värre framöver med start imorgon, 5.30... Omg.. Och på måndag sticker vi nykomlingar till Falun och är till på torsdag! Ännu mer omg.. Men det kommer nog gå bra, om inte annat så känns de jävligt kul och det är väl de viktigaste. Är så sjukt glad över att få va med från scratch dessutom. Kommer bli värry naaaajs! Kommer dock vara en väldigt trött Emilutt framöver.. Men värt de! Haft mitt slappa hushållerske liv alldeles förlänge.

Ännu ett plus idag är att jag fick min skatteåterbäring, vilken toppen överraskning! Och imorgon har jag och hjärtat varit tillsammans i hela 4 år & förlovade i 1 år. Sinnes va tiden går. Still going strong, och det känns bara bättre och starkare och mer på riktigt för varje dag som går!

Vågar man säga utan att något ont ska hända, att livet flyter på rätt bra och att... i löv it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin