Magont deluxe.

2012-03-15 - 23:28:01

Min mage har varit rent utsagt förjävlig idag! Satan vad ont det har gjort! Som plåster på sårEN, ja, alla miljoner inombords också, så har min andra halva varit hemma idag, och imorrn med. Tjejkvällen som jag planerat till imorrn då jag skulle bli gräsänkling då M's jobb skulle ha Hawaii-fest, sket sig totalt, och han blir tack & lov med mig på kvällen så jag slapp sitta och deppa för mig själv. De mesta känns bara jäkligt tungt just nu..

I nöden prövas vännen brukar man säga?

Måste ju vara rättvis och säga att jag är väl inte den mest lättaste att komma "in" på, håller gärna mina egna axlar tyngda än att låta andra ta en del av det. Eller mja, Martin är väl ibland "tvungen" till det eftersom man lever ihop. Glad att jag har dig de stunderna! Hjärta till dig.

Det är tur att man inte är helt jävla freakin ensam på den här jorden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin