Fullmåne?

2012-03-09 - 10:24:11

OMG va dåligt jag har sovit inatt. Helt ofattbart dåligt! Och inte konstigt när det tydligen varit fullmåne. Gah.
Skulle verkligen behöva sova som en stock ett par timmar till...

Idag är det äntligen fredag! Och Martin är hemma om redan 5 timmar. Medans hade jag ju tänkt hinna med lite. Självklart den traditionella fredagsstädningen! Kanske busa mig lire såhär på dan. Åka och köpa en kyckling till kvällens kyckllingsallad som är sååå mumsig! Ehm ehm. Kanske kika Panduro i Valbo en sväng också. Så sugen på att pilla ihop egna smycken, har så svårt för att hitta nåt jag gillar jämt så lika bra att göra egna då.

Nä nu kliver jag väl upp och sätter igång. Blir ju ändå inge mer sömn här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin