Måndagsmys i ett måndagsbad.

2012-06-04 - 11:43:02

Sängen var så extremt skön igen att jag inte ville kliva ur den. Dealade med mig själv om att hoppa i ett hett bad istället.. Lättare gjort än sagt faktiskt, då jag börjar med att ge grabbarna mat, varav en kaskadspyr vid mattan i tvrummet OCH mina damer & herrar på matta. Igen. Jävla skitkatter! Men så går det när man hetsäter! Så mitt varma bad blev inte varmt då jag var tvungen att städa med äckelpäcklet.. Måndagen kunde ju ha fått starta bättre. Kl 16 har jag tvättstuga också, med ett jättelass av skittvätt. Den dagen jag bor i ett hus och har en diskmaskin samt tvättmaskin kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv.

Ja, så här sitter jag i ett kallt bad, men inte helt ensam utan Rocky gör mig sällskap genom att glo på mah. Som vanligt...

Postat av: Älvan

det är bättre om de har fri tillgång till mat dygnet runt då blir de inte så ivriga vid matdags.. jag har alltid mat i skålen så får de gå och äta när de själva känner för:)

2012-06-06 - 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin