What's life.

2012-01-12 - 00:45:36

Nattugglan checkar in.
Tankar rullar hit & dit, dit & hit.
Börjar verkligen gå mig på nerverna att bara gå hemma. Jag liksom funkar inte så! Jag är en människa som behöver vara aktiv, sysselsatt, känna mig behövd och att få ta ansvar. Gash.
Okej, okej.. Börjar ryka ur öronen här, men nu har jag fått spotta ur mig lite av de också. Livet är så fasen heller en dans på rosor. Trött också på pengar. Pengar hit, pengar dit. Pengar förstör för människor och kan även förgöra en människa. Så ledsamt så de inte är sant. Är det inte det ena så är det de andra eller det tredje.

Hmm. Lät ju kanske rätt negativt sådär då, men jag vill bara öppna upp för mig själv och skrika ut, vilket gör att jag kan se att jag fortfarande har fötterna på jorden.

Ööööhh? O vad var det där. Haha.. Tror det börjar bli dags att slå igen mina blå.

Vill bara sticka in lite snabbt såhär på slutet att jag är så gla' över att ha Martin i mitt liv. Du är min bästa vän och tycker om mig i alla väder & kläder. Att jag får vara och kan vara bara mig sjäkv när jag är med dig, och känna mig älskad är det bästa jag nånsin vart med om! Tack för att du finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin