Fyrkantiga ögon.

2012-02-20 - 00:15:26

Jag har nog aldrig suttit framför en tv så mycket som jag gjort idaaaag!

Total slut som artist imorse, men vaknade som ett skot vid elva & ville upp.. trots riktigt dåligt mående. Men Martin fick upp mig på fötterna, eller snarare fick mig att byta plats från sovrum till tvrum, duktigt nerbäddad i mitt täcke. Har ju börjat plöjja igenom O.C-serien som jag aldrig riktigt följt eller så, men det har sänts nu om dagarna på femman och jag har tittat lite då o blev helt fast och bestämde mig då för att dra ner säsong 1 och börja där. Tror vi typ hann med ca 10 avsnitt idag, helt otroligt fast! Masade oss en sväng till affären och köpte årets första och sista godispåse, sjukt dyrt! Sen blev de tvn, massa avsnitt mer fram tills kl 20 då Ove Sundberg fick stå för underhållningen i en halvtimme. Kl 21 Bigbrother som de flesta andra, och kl 23 the walking dead, som vi väntat!

Nu vare repris på gårdagens mellobidrag som jag missa igår, och jag var ju bara tvungen att se Ranelids omtalade "Mirakel".

Nu undrar jag.
Har dårhuset brunnit ner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin