Countdown.

2012-02-27 - 11:53:25

Hej friends...
Då var det måndag igen! Och snart ny månad too! & mina katter har tydligen bytt namn till Mars-katter. Årstiden som gör de knäppa. Oufh.

Men men. Helgen gick snabbt som vanligt, och den var lagomt trevlig!
I torsdags tog jag chansen och hakade på väldigt väldigt sent med Malin & Stina på slick. Kort kväll, intressant kväll.
I fredags var det städdag som alltid & la även i en slingfärg nu när utväxten var borta. På kvällen spelade vi, jag & Martin, Jonas, Malin & Lunken, Uno hos oss och pallrade senare upp till Kalles & Interpool.
I lördags blev det en liten återträff med Sanna, long time no see faktiskt. Stephanie hakade också på oss, så det var ju en uber fin liten trio. Kvällen blev rätt känslofylld, men man är bara människa trots allt! Kvällen vart trevlig hursom.

Nu är det dags för mig att bli människa & pallra mig till arbetsförmedlingen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin