Dimma.

2012-04-25 - 00:13:08

Jag säger hej, hej. Här är jag. Ligger till sängs & ska sussa. Om Martin har somnat? Som han hat. Alltid före mig och jag gillar det inte.... Meeen han är ju så söt när han ligger och snarkar och för oljud när jag ska försöka blunda, fast det är det värt. Att få ha Martin vid min sida är värt en hel del. Allt! Så det ska vara mycket till babe, innan du gör mig alldeles skogsgalen! Hahaha..

Nä men..
Ta vara på de ni har. Den ni har. Och hoppas även att dina närmsta gör lika så om dig. Om du tvivlar och inte är säker, bli då det. Liv ditt liv innan det är slut, och lev det väl & lyckligt, och ödsla inte massa tid eller energi på människor som är elaka mot dig och gör dig ledsen, människor som inte uppskattar dig för den DU är. Försök istället ta vara på de som gör det, du behöver knappast leta för jag tror och vet att hos varje människa finns det en annan människa som bryr sig och bara vill se denne glad. Och om du inte tror mig.. Testa med dig själv och kolla dig i spegeln och uppskatta den du ser där, gör du inte det, then make a change. Börja älska och uppskatta och varför då inte börja med dig själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin