Paint it pink.

2011-09-28 - 15:50:16

Hej igen!
Hohoooo.. Det känns så kul nu med denna app, hohoo jaja. Bloggandet kanske kan komma igång mer normalt nu?

Orkar inte köra världens update av senaste tiden osv då jag bloggat kasst ett bra tag. Så jag kör en dagens-update.

Idag var Martin ledig hela dagen, så vi tog tag i kragen på oss själva och begav oss till Gävles tennishall, som vi länge pratat om att vi ska pröva. Tennis alltså, då vi prövat eller jag prövat golf den senaste tiden. Och faktiskt, det var ASKUL! Men svårt as hell! Du rör på dig hela tiden och kan bli nå otroligt svettig, vilket gör mig glad och motiverad till träning igen, då jag tappat suget totalt när det har blivit så kyligt ute, och att ställa sig på ett rullande band eller liknande känns heller inte speciellt lockande. Så, tennis kanske kan bli nåt?

I måndags följde jag med M till jobbet på morron för att sen kunna ta bilen. Jag var till Angelica på en liten återträff och givetvis bebisgos med lilla Ella. Efter en massa tjitttjatt for jag vidare till Ullis och hennes nagelstuga. På ca 4 timmar blev det en hel del fnitter, skratt och tjejsnack, jag tror allt skrattande kan vara väldigt nyttigt för magmusklerna, och har man inga så får man garanterat! Jag fick med mig ett par händer med nya naglar också. Denna gång helfärgade, bubbelgumsrosa med diskreta blommor på ringfingrarna. Mycket nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin