På tal om.

2011-11-11 - 09:32:51

Dygnsrytm så har jag gått & fått en mycket konstig sådan. Vaknar vaaaarje morgon denna vecka vid nio, och det går liksom inte att sova vidare! Lajjen jobbigt!

Och över till något annat jobbigt men mer otäckt. Igår sena eftermiddan/kvällen började jag må konstigt. Kände mig tom i blicken och helt slut i huvve. Och och och.. Det otäcka: Jag satt i soffan med datorn och Martinbi fåtöljen framför tvspel, och jag känner världens baksug i huvudet, alltså att det suger bak i huvudet och det känns som om jag ska tuppa av (svimma). Jag rör lite på huvet och hela världen snurrar men mest liknande som när man klivit av en karusell och balansen är väck. När vi senare gick och la oss, kunde jag knappt ligga ner för hela min blick gick i 180km/h i vågor och jag vet inte vad, som när man är för full och behöver kräkas fast jag mådde inte illa alls! Jag fick ligga och andas lugnt och slappna av så att jag tillslut somnade. Alla mina tankar började givetvis att spinna runt de med, om att jag kanske har hjärntumör & allt möjligt och att detta är mitt första symptom. Var inte för allt så många veckor sen jag kände mig helt utmattad, hade huvudvärk var och varannan dag och tabletter ville inte hjälpa.

Hur som helst mår jag bra nu när jag vakna för ca halvtimmen sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin