Egentligen...

2011-11-18 - 00:37:58

Ja, egentligen.

Här ligger jag, lilla jag.
Läser igenom massa bloggar.
Tjejers bloggar. Innan jag ska sova till råga på allt. Och kan inte bli annat än avis jämt. På åh hur fin hon är eller på åh vilket vackert hår eller på åh så smal hon är eller på åh dom där skorna då.

Och så blickar jag på min egen blogg och tänker att, fan så patetisk tjej.
Men varför egentligen?
Varför ska det vara så svårt att trivas med sig själv som man är?

Jo, för ofta undrar jag på hur "folk", bättre ordval andra människor ser på en. Hur man ser ut i betraktarens ögon. Hur man uppfattas.

Snäll. Dum. Tjock. Smal. Fin. Ful. Tuff. Mes. Geni. Korkad. Ambitiös. Lat. Hurtig. Soffpotte. Rolig. Tråkig. Populär. Ensam. Egoistisk. Omtänksam. Ledsen. Glad.

Säker. Osäker.
?

Postat av: Jossposs

Emilutt du är världens finaste. Du är både snygg, snäll, omtänksam & rolig. BLAND ANNAT! En toppenbrud! :)

2011-12-05 - 21:27:06
URL: http://fanfanfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin