Valborg-info.

2011-05-02 - 13:50:49
Kanske ska tala om vad vi pysslade med i helgen också?
Martin vart ju kry alldeles perfekt till helgens kommande bravader.. eller, näe, jag ljög, för det var en faktiskt rätt så lugn helg. Men iaf. I fredags var vi några stycken hos oss och körde lite balkong häng, wii-kamp, och dylikt, till vi slutade upp på Interpool. Blev bjuppad på ännu en Strawberry daiquiri men av älsklingen denna gång♥ Olyckligtvis var det den vidrigaste S.D jag smakat nånsin, då den bara smakade sprit! Den ska smaka jordgubbar, inget annat! Men jag var glad ändå :) När jag och alla som hjälpt till med att slurpa i sig den väl gjort det, började vi knata hemåt, tror klockan var kring 01.30, och jag var skit trött! Det väntade ju en morgondag också..

Och ja, Valborg tillbringade vi ute i hamrånge, hos en gammal klassis till mig, men med de vanliga umgänget. Jätte mysigt och jätte trevligt! Grillade, spelade kubb, satt i solen.. som det ska va!
Sen åkte vi och en del av sällskapet in till stan igen och satte oss på Olearys. Stammisar, haha!
Men också en väligt lugn kväll, förutom att jag höll på & spricka i bussen av allt vatten jag druckit som bara rann igenom och behövde komma.. ut! Ja, herregud, ibland är man smart.

Nej, nu ni! Ska jag pyssla med annat.. hmm, vad?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin