Tell me why I don't like mondays.

2011-05-09 - 23:26:41
Däng däng. Exakt vad vi pysslat med idag, ja, efter att vi vaknade kring halv ett.. Snacka om att man får ångest när man sovit bort halva dan. Men men.
Bunkrat upp med massa grillkäk, flintastek, majskolvar, hamburgare. You name it. Efter det skulle vi & tvätta av bilen som är skitig så man skäms, men då var biltvätten under service, så pumpa upp däck och putsa av fönster fick det bli iaf. Och efter det valde vi mellan shoppingrunda i Valbo eller en mjuklgass på Ica maxi. Det blev det sistnämnda.. Sen for vi till M's päron i Furuvik och glassade på baksidan i solen, käkade käk och tog en kopp kaffe innan vi begav oss hemåt, med en cykel rikare! Wiho! Och den skall invigas imorgon då jag ska ligga och steka på mina pärons framsida. Yey!

Nu har vi kikat hockeyn, spelar kort på ballen, jag har diskatoch sen tog jag mig en snabbis på crosstrainern, dusch på de, och nu ska vi mysa ner och kolla Narnia nr 2.

Heddooo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin