Nannanana.

2011-05-12 - 00:39:30
Blah! Vilken dag!
Allt gick som smort fram tills abf-infon var över och tvättetiden var över.
Vi drog iväg på en runda i Valbo, men inte hade jag den turen med nå bikini ellerrrr!
Morr. Eller så var det mina trötta fötter och grusiga ögon som gjorde det hela wrong..
Jaaajajajajaja. Såhär i efterhand kan jag småfnissa åt mig själv. Hur man kan bete sig som ett barn ibland..
Men men, alla har väl sina stunder. Jag gick med mig en ny orchideé hem iaf!

Efter allt detta har vi legat och myst i soffan till hockeyn, och efter den har M legat och snarkat i min famn.
Mmm, det är mys! Nu har han bytt ut soffan mot sängen, och jag ska väl haka på det tåget..
Oså hoppas jag att solen skiner och att värmen är här imorrn, så jag kan ta mig en cykeltur till bomhus igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin