Inte okej.

2011-05-30 - 12:55:15
I lördags kväll började jag känna mig hängig, and still do. Täppt näsa, tungt huvve, fryser/svettas, och världens tandvärk på de! Eller mer i tandköttet, skitsamma, ont och drygt är det.

Skit, skit, skit också.. Vet inte om det kan ha varit lillebror som smittat mig i lördas på GDGIFen, när vi sågs, då han var jätte hängig igår också. Eller har jag kanske ätit gurka/morot från tyskland och håller på & dör? Hmm. Om det skulle va de sistnämnda så har jag förberett M med vad han ska göra med alla prylar. Haha..

Solen skiner, men de blåser som satan. Inte okej, ingenting är okej. Det är inte okej att mitt paket från Nelly fortfarande inte dykt upp heller. Förfa-a-an..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin