Hej & hå.

2011-05-06 - 13:36:45
Igår vare ju torsdag, och gävles ballaste tjejer hade kommit hem från Åre't, så självklart styrde man upp en torsdagsslickare! Kul & en annorlunda kväll, för en gångs skull. Riktigt härligt att ni är hemma igen.

När jag kom hem var jag jäkligt städad och tog mig ett varmt bad, som vanligt. Men skitskönt såhär dagen efter! Inget gammalt smink, inget rufsigt hår, eller jo lite, och man luktar dödsgott och inte nån gammal krogsvett! Najs som fan, med andra ord. Något som är mindre najs är att jag råkade bita mig i tungan istället, vilket är bland de värsta jag vet! Det tar mig tillbaka till när jag piercade tungan och den svällde upp till en jävla tennisboll och ömmade. Precis så känns de nu. Fasen också.

Tänkte lägga in en liten notis om mig själv. Det ser säkert skit dumt ut, för det är ofta jag kommer på mig själv med att luta huvudet i handen, som en stöttepelar. Jämt! Tex alltid när jag sitter vid datorn och kikar. Eller om jag tittar tv. Skumt, men så är det. Mänskligt också antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin