Cyklist - Javisst!

2011-05-12 - 18:31:38

När jag kollade Yr.no igår kväll stod det att det skulle bli regn idag.. men icke, så jag körde min vanliga morgonsrutin - käka liten knäckemacka, dricka citronvatten, ge katterna mat, ta en kopp kaffe, borsta gaddarna.. jara jara. Sen hoppade jag upp på cykeln och tog mig 5,2 km till mor & far igen. Toppen härligt! Man blir så nöjd såhär i efterhand, ja, att man försöker iaf. Efter ett par, eller tre, fyra, kanske fem timmar trampade jag iväg till affärn och sedan hem igen. Najsigt värre, jag vet..

Nu har jag dammsugit och slängt i mig middan - en macka.
Så nu är jag allt värd ett bad.. och kanske en kall god cider? Ja, tack!
& senare smällere! Håller tummarna för Saade även fastän han inte är någon favorit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin