And it burns burns burns.

2011-05-19 - 12:27:21

Igår for jag upp som en raket ur sängen och bestämde mig för att dra en solning och en cykling. Done that, och väl framme i bomhauset lägger jag mig på en solstol medans pappa meckar på en kort på cykeln.
Några timmar senare blir jag tokhet, inte snygg utan hothothot like fire, och det bränner på min bringa.
Ah, då var man smått bränd då. Heja!

Idag är det fasen så mycket bättre, lagt sig snyggt osådär.
Tror jag ska hoppa upp på cykeln strax och trampa på, igen.
Har bara en sån galen träningsvärk i armarna då jag körde ett 20 minuterspass med hantlar yesterday.
Äsch, det är härligt om ett par månader då de kanske gett nåt resultat.



Ursäkta mitt fula flin och min pottisnäsa på detta kort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin