Wassaappp.

2011-03-15 - 00:00:11

Har hängt hemma hos päronen, idag med, eftersom M åkte på möte med styrelsen på jobbet och blev borta ett par-tre timmar, så spelade spel och slöade i soffan med mina söta syskon.

Och senare såhär på kvällen blev det såklart BB, men gash vad jag irriterar mig på små omogna, ansvarslösa, skitungar som Roza och Nicky.. nej, nickystaackhååålm.. GAH! Jag going nuts här! Och Annie & Patrik, vem kunde tro det!? Däremot otroligt skönt att slippa tuttlisan Sannas nuna. Blah! Och vad mer.. JO! Vem tror Rodney, eller "Roddan" att han är? "..mitt nyårslöfte det här året är att jag ska ligga med 30 tjejer.." bla bla bla. Shit. Gosh.
Och Katerina.. o m g. Behöver jag säga mer? Religiös och lärarinna? Jo hej du. Lynch när hon kommer ut ur huset. Goodbye life liksom..

Ah. Men. Hej.


Also known as going nuts..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin