Värme, värme, ge mig mer.

2011-03-22 - 13:34:12

Hello alla soeta i denna ljuva vårvärme.

Tänkte bara slänga in en liten snabbis updejtis, sen tänkte jag fara hem till bomhuset och ta en liten fika.

Igår var jag ut till hemlingby för att köra ett av spåren, tyvärr var det endast ett spår också som var öppet för att runa i, för vad jag såg var det skidsspår i de andra. Det var trist nog också alldeles för blött för att få höra gruset på marken sprätta, istället lät det plask plask. Men tur att naturen var lika ljuvlig som alltid, ja helt underbar!

Imorse var det ombesiktning av Hondan och den gick gladeligen igenom, hurray.
Kikat på deklarationen har vi också gjort, och det såg ut som förra året, lite återbäring till mig och lite mer till Martin, eller ganska mycket mer. Det är då man blir glad över frasen "gemensam ekonomi".
Sitter egentligen och väntar på att GG ska dyka upp, skickade in en felanmälan igår om spegeln i badrummet och annat skit, och råkade klicka i att man är hemma, vilket vi är iofs, men samtidigt när det är sånt väder som nu så vill man ju inte sitta inne på vakt ifall dom skulle plinga på.

Så näe, nu ska jag suita upp från nattlinne till en mer vardaglig outfit, dock är väl natt-tishan det också nuförtin..
See ya.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin