Motivering = None.

2011-03-07 - 21:29:17

Jag undrar hur många ggr jag klicka mig in på Nelly's för att se om det kommer in lite fräscha prylar så som smycken, dressar och skor. Nada. Inte ens storlekar på saker man vill ha. Skit, skit och åter skit.
Vad ska jag nu ha på mig till helgen?! Snacka om i-landsproblem.. to you jaa!
Total rensade min garderob för ett tag sen med en massa jag inte använder, och jag känner att jag verkligen behöver fylla på med nytt! GE MIG NYTT! Eller sommar! För allt är tusen ggr snyggare, roligare och bättre med sommaren. Värdelöst med vinter, kyla, halkiga vägar osv. Det gynnar ju ingen.

Kände att jag behövde, eller iaf behövde försöka göra av med denna vrede jag känner, för jag börjar bli skapligt less själv på mina suckningar..

Nej men, jag och min depp kan ju gå och dra något gammalt över oss, passar verkligen inte någons image att vara deppig. Blä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin