Vill & vill.

2011-06-20 - 12:14:04
Jaaag viiiill flyyytta hääärifrååån!
GALET och då menar jag GAAAALET trött på att jävla skitungar som skriker utanför heeeela dagarna för att de inte har någon porttagg vilket leder till att de blir utlåsta och står där nere och huttrar medans de bankar med sina nävar på dörren och skriker "AAAAANEEEEEE" hela dagarna. Eller så skriker de bara ändå.
Äh, lessamt vilket som.

Jag vill också åka på P&L nästa vecka, men jag vet inte vad som är så tokigt dragplåster i år eftersom biljetterna är så tokslut, och även de eftersläppta biljetterna. Hur galet mycket folk kommer de inte vara? Vi funderade på att köpa en-dagars till torsdan efterom 30 seconds to mars, mina älsklingar, spelar då. Meeen den biljetten kostar 850:- vilket känns lite väl häftigt för en dag, och tåget hem knasar sig, väntetid på typ 1½ timme i uppsala innan vi isf får ta tåget hem till geflet och vara hemma cirkus kl 7 på morron, på min födelsedag dessutom.

Åh, allt känns bara knas juue.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin