Movietajm.

2011-06-07 - 12:00:39

Igår em kikade vi på tre helt olika filmer, och jag måste bara säga att jag tycker det är ganska otroligt att jag kunnat kika på tre filmer på raken, samt CSI kl 21, då jag brukar ha väldigt svårt att bara sitta.
Men inte igår tydligen..


Vi såg:

Little Nicky
Jag kände mig osäker på om jag hade sett hela filmen, vilket jag inte hade, tror jag.
Men den var smårolig, & de gillar vi!
Sen så är det ju givetvis en guldkant i det hela när Adam Sandler är huvudrollen.



It's kind of a funny story
Vem älskar inte Zach Galifiankis? Vilken jäkla rolig typ han är! Har sett han i de mesta han varit med om, och han var lika grym i denna. Gullig film, gillart!



Beowulf
För ett par år sedan skulle jag & Martin kika denna, men det vart nåt helt annat, men nu äntligen fick vi hem rätt! Väldigt rå, men galet snyggt gjord film som gjorde att man fastna. Den är alltså animerad. Bra bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin