Midsommarhelg, svälj, not.

2011-06-27 - 12:56:36
Hej alla fans.

Now I'm back! Efter en fullspäckad helg kan jag äntligen bara sitta ner i lugn och ro.. eller inte!
Nä, för efter 18 idag så är Masselito ledig resten av veckan, och vi har velat fram och tillbaka om att ta en sista minuten i lördags morse, men så blev de inte då jag sitter här i lgheten, och vi har likadant hållt på om de här att ta en en-dagars, torsdan, på P&L, men nu är biljetterna utsålda. Så vad gör man dårå?
Grönan har vi ju redan checkat av.. Vi har iaf tur med vädret denna vecka ser det ut som enligt Yr.No.
Men jaa, lite bitter är jag angående detta problemas.. Fast det löser saj I guess!
Och 30 seconds to mars får jag väl kanske se en annan gång.. snyft, snyft.

Ja, i fredas åkte vi som sagt till Dalarna, Nusnäs och firade midsommar med släkt från pappas sida.
Jag och mina syskon fick träffa kusiner som vi aldrig träffat, så det var verkligen skitkul!
Och Martin var så omtyckt av allihopa! Jag då?
Men sen är det lika svårt och jobbigt som vanligt när man ska ta farväl..
När vi väl var hemma vid en sisådär tolv på natten så var det två trötta som stupa i säng och sov som stockar fram till halv tolv lördag morron. Och eftersom vi inte fick nog av midsommarkäket så for vi o köpte lite pottisar, fisk, köttbullar, ägg mm mm. O de va göttans! Lite senare kom det trevligt folk, vi spela kubb och käka ost, kex och räkor. Mums!
Igår morse sov vi ut vilket var otroligt skönt! Vaknade av ett samtal från svärföräldrarna som ville ha med oss ut och luncha, det blev Lams Terass som jag alltid velat prövat, och det var också mums!
Solen sken och senare på kvällen skaffa vi oss ett köttstycke och for hem till bomhus och överraskade min familj med grillat lagom tills de kom hem från Nusnäset. Muuuuums!

Men nu är det äntligen slut på denna matfest.. ett par dar iaf, tills det blir smörgåstårta och cheesecake när självaste jag fyller år! Wie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin