Look at me now.

2011-06-01 - 11:14:00

Direkt efter att jag skrivit inlägget om JB-filmen igår så drog jag på mig joggingpjucksen och knallade iväg till solariet innan jag knallade till bomhus, sträckan jag brukar cykla. Skit skönt! Förutom att det var galet hett och jag var helt enkelt tvungen att ta av mig till linne. Satt ute & glassade i solen såklart när jag kom fram, världens sommar sol & värme ju! Blev kvar hela kvällen och var tvungen å ta en powernap efter maten, kände mig helt sönderbränd. Ja, det kan man säga att jag var för stunden, men underbart fint har det lagt sig såhär dan efter. När jag kom hem på kvällen kunde man se ränder av sportoppen+linnet jag hade på mig när jag knallade. Snacka om att solen tog! Tror även det lagt sig rätt bra.

Blev nyligen klar med städningen, trivs så mycket bättre när man inga dammtussar kan se och det luktar blomma i hela lägenheten. Efter detta tänkte jag knata iväg till solariet igen och sen till stan för att lämna tillbaks en klänning och kika lite annat, kanske något till ikväll då mitt mongo-paket från Nelly bara vart helt fel. Tog ca veckan att få det och sen när jag får det så är inte själva huvudgrejen jag var ute efter med, och den andra klänningen jag beställt till på sidan var bara no no no. Och ja, ikväll äre onsdagkväll men denna vecka är de ju långhelg, krisithimmel imorrn och nationaldagen på måndag så krogarna är öppna både idag och söndag. Synd att vädret inte är lika najs som yesterday.





Fick en smarrig smoothie gjord av syrran igår medans man satt och glassa i solstolen.. Mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin