Lager 157.

2011-06-29 - 00:27:26
Klev upp 8.40 imorse, knallade 10 min efter till solariet och tog mig en 30minutare. Skönis.
Sedan pickade M upp mig, pickade därefter upp syrran i bomhus och sedan drog vi mot dalar-hållet igen, men mot Sågmyra - Lager 157, Bubbleroom, Scorett. Shoppa shoppa shoppa-dag alltså.
Men så besviken man kan bli! Galet utplockat, och jag som är skotokig fick inte med mig mer än ett par sketna vanliga fejkconverse. Och en del plagg från B. Och nåt från själva Lagret. Men ack.
Jag hade förväntat mig mer.
Somnade i bilen påväg hem, dödsskönt men så var det också dödsvarmt.
Helt slut som människa nu. Så nu är sängdags.
Avslutade kvällen med lite kubb och ballehäng med Sanna och Anton. Trevlans.
As usual liksom.

Men nu bara måste jag nanna.
Told ya.
Dödstr ö t t t t t t t.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin