I väntan på andra halvlek.

2011-06-07 - 21:02:25
Gillar ju inte alls att kolla på fotboll, inte denna gång heller. Jävla kärringsport! Karlar ska vara manliga och inte leka teaterapa genom att ligga på plan och åma sig. Äh.
Men nu är det paus iaf, och jag är ruskigt uttråkad. Ligger typ och retas med Martin i andra soffan bara.

Blir sängen snart, ska upp tidigt imorrn fick jag veta, eller ja när jag kom på att lillebror har skolavslutning imorrn. Så M får morgonsällis imörrn. Hoppas det blir sol & varmt imorrn så man kan ta sitta andra dopp för i år i poolen.

Sitter och försöker hålla mitt sug om GrönaLund borta, får veta imorrn om M kunde byta dag, vore ju isf dunderrrr! Och om inte så vet jag att jag kommer bli så j*kla sur, redan varnat karln. Men men.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin