What the...

2011-08-01 - 00:19:30
Tjena La blögg!

Fullt ös medvetslös. det är ju sommar jao.
Finns inte en enda tanke på att slå sig ner och skriva strunt här, men samtidigt är det najs man väl har gjort det, kul senare o blicka tillbaka liksom.

Så jag tänkte att jag slänger ett litet livstecken, bildupdate osv får komma... sen, för nu ska jag nanna tillsammans med min mys Martin. Mmmm...
Om ca veckan har vi våran 3årsdag ihop♥ och jag har ett litet projekt på gång!
Spännande va..

Jo! När jag fyllde för ca månaden sen så fick jag istället för lösögonfransar som jag alltid använder och som totalförstört mina egna fransar, så fick jag ett lash recovery serum från märket Priori, som jag nu ikväll startat med och ska fortsätta med att använda varje kväll i 2 veckor framöver. Jag hoppas verkligen det gör magi för mina trötta fransar och att de gör de långa o tjocka igen. Då jag bli glad kikka :)

Men nu vare natti!
So long.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin