Svar på tal.

2011-02-06 - 20:32:49




Hejsan Malin! Va kul att du kikade in.
Detta är mitt svar på tal.

Att min blogg skulle vara meningslös:
Ja, jag kan faktiskt hålla med på den om jag vore du, men vilken tur att den finns till bara för mitt eget syfte, för att ha som min egna notebook, och det vet väl de flesta som läser hur den funkar. Men det verkar ju ändå som det är nånting med den som inte är så meningslöst när du säger att du en gång i tiden läst den, och att du nu återvänder.

Meningen med messen:
Tror du, att jag försökte fixa en date mellan dom två or what?
Ärligt talat, så handlade det bara om att jag skulle velat stött på denna.... klurar på ordval men jag gör det väldigt enkelt och snällt när jag säger martins ex, och göra ett slut på denna eländiga soppa som varit sen jag började träffa Martin, för sisådär 2 ½ år sen. Sen dess har det varit det ena och det andra som att tok-skicka mess, jag vet att under mitt och martins första år tillsammans så var hon helt bedrövad när han inte sagt grattis när hon fyllde år. Hon har skrivit på internet om när de ska träffas igen, och sånt där är väl skit lustigt, för både du och jag vet vad man gör när man träffar sitt ex. Man dricker inte kaffe.. och det har Martin själv sagt. Du skriver att du tvivlar på att hon har planer på att gå tillbaks till nån som Martin, men varför lägger man en snygg kommentar på min blogg som "han är en fruktansvärd kille som stog på din lediga tid på krogen med sitt snygga ex", snacka om att försöka med att manipulera mig! Och att förstöra mellan mig och honom! Varför gör man så om man inte känner något för honom, vad är det då man vill ha ut av det hela? För övrigt var dom tillsammans 06, och hon blev ganska direkt efter vad jag förstått tillsammans med sin "lyckligt lottade" kille. Dessvärre är det ju inte så lyckligt då hon fortsatte träffa Martin, ja, tills vi träffades. Därefter via gemensama vänner har vi fått höra det ena och det andra om otroheter made of självaste damen själv. Så kan vi skippa lyckligt förlovad och sådär för det är ju bara baserat på lögner. När jag sitter och skriver detta börjar jag undra hur mycket av sanningen du egentligen vet.

Dessutom undrar jag hur pantad man är, kan och får vara, finns ju ett antal listor och tidsfördriv att göra på bloggar, och jag vet att hon gjorde det för par månader sen bara, där det var nåt om sin första kärlek och hon beskrev om hur himmelens knäsvag hon var med martin och kär och jara jara jara OCH la ut bilder från deras tid tillsammans?
Jag som partner skulle inte tycka om det, de flesta har nånting förflutet, en första kärlek osv, men man behöver ju inte sitta och tala om för hela världen, och verkligen inte lägga upp såna bilder.
Jag skulle då aldrig göra så mot Martin, för jag skulle inte tycka om det själv.

Jag anser inte att det är omoget att reagera så som jag gjort. Jag blir förbannad av detta träsk som ofrivilligt funnits i vårat liv tillsammans. Om jag önskar att jag bara kunde glömma, radera det ur minnet hur hon hållt på.. Men jag tycker inte det är okej vad hon gjort. Jag, snarare vi skulle vilja möta människan öga mot öga, för det verkar ju inte ha hjälpt ett dugg när Martin ringde upp henne, som vägrade svara på mobilen så då var det bara att ringa hemnummer och säga hej till mamma och be om att få prata med hennes dotter, och detta alltså efter att hon, eller vem det var för hon nekar såklart och vet verkligen ingenting om det, kommenterat det jag skrev ovan på min blogg. Jag tycker hon borde vara rättvis mot sin pojkvän också och tala om allt.. jag undrar om han ens vet om Martin, dock borde han väl göra det om hon läst hennes blogg för så som jag ser på det hela så tycker jag hon har betett sig som en psykopat efter Martin och bara vill sabba för oss.
Gå vidare.
Släpp honom.
Det är dags nu.
Och om hon skulle ha gjort det nu så är jag mer än nöjd. Men viljan finns att tala om det för henne, ordagrant.


Sådär, mitt svar på tal.

Postat av: Emma

Usch för patetiska människor som inte har någon respekt för andras, eller sina egna förhållanden! Smisk skulle dom ha!!

2011-02-07 - 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin