Someone please call 112.

2011-02-05 - 10:32:55
Fy vad jag blir less på detta område vi bor på! Och alla idioter som bor här och inte kan bete sig normalt!
Som när man tex sitter hemma en fredagkväll med lillebror och hela köret och ser på Megamind och det börjar lukta bränt i lägenheten. Man hör därefter att brandlarmet skriker ute i trapphuset, tittar ute genom dörren och ser rök i trappuppgången. Är det konstigt att man får panik då? Och är det konstigt att man ringer 112?
Tusen tankar. Lillebror. Katterna. Martin är vuxen så han struntar vi i hihi. Alla saker. Och mig själv.
Jesus christ säger jag bara.

Det löste sig bra när 3 brandbilar, 3 polisbilar och 3 ambulanser dyker upp inom 2 minuter.
Dock hittar dom ingenting, vilket verkar skumt.
Det ända som är riktigt jobbigt just nu är en nervig liten lillebrolle. Men han är ett barn och självklart förstår jag honom, även om han är lite fjompig.

Förutom detta så hade jag en underbar fredag med min lilleman!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin