Snö och åter snö.

2011-02-10 - 18:31:28
Fy va less jag blir. Jag blir sååå less.
Skulle kunna göra en låt av det hela, om det inte vore sån meningslös text..
Men snart får det väl vara nog?

Sitter här, halv slö, och degar.
Blev inringd på lite jobb imorse, klart man ställer upp.
Vi for på fika igår kväll hem till Furuvik, blev även bjuppad på lyxmat, jag tog kina i vanlig ordning.. När vi kommer hem kring efter nio nångång, somnar jag som ett slakt på soffan. Kl 1 väcker Martin mig och säger att vi ska gå och lägga oss. Tji fick jag, sov som en kratta därefter, vaknade gång på gång av att jag låg och kramade om honom och pussa på honom. Myspysigt, men ah.. knackig sömn. Fattade ingenting när telefonen ringde vid 10ute i hallen. Verkligen noll koll...

Så, så har min dag sett ut på ett ungefär. Sprang in på Ur & Penn efter att jag jobbat klar, köpte lite läckra saker till öronen och halsen. For vidare till affären för lite köp av mat och dylikt, ställer mig sedan vid spisen och gör en apgod pastagratäng med kassler. Mums! Jag kan ju fan laga mat ändå.

Och ja, här är jag nu nedslagen i soffan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin