Ain't no sunshine when he's gone.

2011-02-03 - 12:13:52
Stämmer ju faktiskt ordagrant då det är alldeles grått på himlen.
Min baby är nämligen i Falun, åkte kl 7 imorse och kommer hem kring sex trodde han. Det är nåt med jobbet, I don't know really och inte han heller när jag frågade igår kväll. "Jobbtjossan" kalla han det.. Tänk om det är att han åkte och träffa en tjej?! Nääe, tror inte chefen skulle sponsra med skjuts för den sakens skull, för Hondan är ju hemma. Haha, jag satt bara och tänkte på programmet "Cheaters" som sänds sent på kvällarna på nya kanalen 11. Det är skit kul att titta på! När Martin bodde hemma i Furuvik hade de kanaler som tv 400 där och då satt jag alltid bänkad till det och Jerry Springer. Helt sjuuuukt kul! Amerikarnarna är inte kloka i huvet.

Nu ska jag tugga i mig sista biten av mackan, sen ska jag dammsuga och svabba av, diska, duscha, åka och sola & handla, färga hår och gud vet vad mer. Jo, laga mat! Ska försöka överraska med något smaskens tills kärleken kommer hem..♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin