On my mind.

2011-12-02 - 00:45:03

Tjena mors...
Inne på sena timmen, I know. Men vad gör de när man är sysslolös om dagarna, (arbetslös alltså). Nu kanske det låter som om jag sover bort dagarna men icke. Vaknar oftast vid 5.30 nåt när Martin typ kliver upp. Sen somnar jag om oftast, och sover ca 4 timmar till innan jag skuttar upp.
Hur som...

Ligger som vanligt och yrar bland mina tankemoln & tänkte att jag lika gärna kunde skriva av mig lite här.

Idag startade min dag med att fortsätta skrubba ett av hörnen i v.rummet som det pissats på 2ggr denna vecka av nån av katterna. Lånade igår ättiksprit av mamma som för övrigt luktar vider men som ska ta bort lukten. Men inte i mitt fall. Fast det kan ju också bero på att det trägolvet inte är slipat & lackat på 30 år, och så utnött att det har sugit åt sig skiten. Skurade 3 ggr i hela lägenheten och skrubbade där för hand, så någorlunda fräscht får jag hoppas att det är.

Mitt i mitt skurande plingade Jonna på dörrn och våldgästade mig på en kaffe, gott skratt & tjatter. Underbart kul verkligen! Hon var den första jag som barn "lärde känna" aka leka med när vi flyttade från Sthlm hit. Känns verkligen toppen att man har kontakt än idag. Efter det dunderbesöket kom mamma & Oscar förbi på en klippning åt honom. Därefter fick jag springa ner till tvättstugan med vårat lass av skittvätt. Hur lyckas man varje gång att skapa såna piles of shit?

Kvällen bänkades i soffan framför "Ond aning" som rullade på sjuan. Hade hoppats på bättre då det var den fantastiskt fina & bra skådisen Sandra Bullock i huvudroll. Men nope.

Nej vet du! Nu ska jag försöka blunda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin