Uhm.

2011-04-26 - 16:29:24

Uhm uhm uhm.
Idaaag är det tisdag, va? Hänger inte med i svängarna. Kanske pga att söndagen vart som en lördag med grillning, kortspel, sol och drycker och sen en utgång på det. Men äsch, who cares att det var en söndag liksom. Man ska väl ha så kul man kan, när man kan!

Men ja, idag är det alltså tisdag, och jag har irrat runt på stan för mig själv, lämnat nyckeln till CM, och shoppat loss lite färgglada plagg på H&M, dom hade ju supermycket fint! Och här har jag suttit & beställt från Nelly och bara fått bli besviken.. Ibland lönar det sig tydligen att släpa ner arslet på stan. Dock är det ju dunder trist att gå själv.. jaja.

Och när jag kom hem och kände mig svettig som en gris, så tänkte jag att det var lika bra att ställa sig med dammsugarn och moppen på en gång! Och nu är det gjort, å de kan jag tala om för er att det känns för j to the ävla skönt! Har slängt in en lasse i ugnen också, som skall va klar om ca timmen, lagomt tills karln kliver innanför dörrn och är hungrig, typ.

Ett tidsfördriv kan man fördriva på olika sätt. Måla naglar, duscha, städa, tvätta, klappa katten, titta teven, knäppa kort, ohlala-kort eller... det nedanför. Det bara går inte för mig att vara serri!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin