Salong Emilutt.

2011-04-20 - 15:19:12

Då agerade man lite frisselurare igår kväll. Lillen tjata om att han ville ha en Nicky-frisör, från BB ni vet. Oh my gosh, sa jag då och totalvägrade att tillåta detta ske. Så jag snaggade till det lite annorlundare, och jag tror han blev nöjd! Lite hårprodukter i det så! På dessa bilder nedanför ser de ju allmänt galet ut med luggen, I know.
Och det är inte jämt överallt, då jag fått snagga till det på sidorna med sax och inte en rakapparat, som jag trodde vi hade. Men hey, han är en 10 åring med myror under baken som inte kan sitta still heller, så jag tycker det blev helt okej. Ja, och han sov över ännu en natt, men nu är hemlängtan för stor och idag blir det hemgång.
Han måste väl hinna med lite vänner innan lovet är slut, antar jag.

Suck. Var är solen? Fullsmockat med moln, blää.
Hade ju inte stretat emot en bränna till helgen liksom..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin