Moving on.

2011-04-13 - 11:53:27
Idag känns allt hundra ggr bättre än igår, men alla har väl sina up's & down's ibland.
Så är det.
Jag är iaf så himla glad att jag har Martin vid min sida som ger mig sån styrka!
& guu' va jag älskar dig för det! Och jag ska visa min tacksamhet i all kärlek jag har att ge, ett tack räcker inte..
It ain't enough så att säga.

Någon som vill ha katt?
Blir tokig varje morgon, eller vissa, när man vaknar upp av att ännu en kruka åkt i backen, eller hittar blomblad här och där och att allt som låg på bordet i tvrummet istället är på golvet. Jag blir gaaaalen! Och tro mig, jag har prövat allt möjligt efter att ha läst på olika kattforum, som att tex spraya citron över blommorna, sätta citrusskal och skivor i blommarna, på fönsterbrädan, men inget funkar.
Vette fasen vad jag ska göra. Dom vet att det är så fel, men ändå liksom.
Jäkla djävulskatter.

Ja, för övrigt då. Just nu sitter jag och lyssnar på Foo Fighters nya platta på spotten, väntar ivrigt på att det ska komma in nåt snyggt på Nelly som jag kan klicka hem, eeeeeftersom jag beställt en drös saker därifrån senaste tiden MEN de 2 klänningar jag beställt var trasiga, paret skor tappade färg från klacken, och paret byxor var inte alls som jag trodde. Har bara kvar blusen som var helt okej. Trist, trist och ännu mer trist.
M jobbar, så jag är skapligt uttråkad, och l e s s på att sitta här hemma. Och dessutom när man nu är helt jäkla arbetslös. CM sålt och det suger.. mja, nå vidrigt. Det var ju kul sålänge de vara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin