April, april and so on.

2011-04-03 - 16:11:21
Ingen update på nästan en vecka.
Och det pga att jag som nästan alla andra åkt på en vidrig förkylning.
Feber, hosta, täppt näsa osv. Det brister ut lagomt till jobbdags också, fredag heldag och även lördag, och när man inte kan få tag på någon annan att jobba så får man glatt proppa i sig ipren, voltaren och hostmedicin, och jag har ingen aning om hur många koppar grönt thé jag hällt i mig! Och antioxidanter på brus får vi inte glömma.

Nu är jag färdigjobbad och totalt slut som artist. Helgen bestod av maskerad på fredagen för födelsebarnet Emma, och trots noll ork och feber så ställde jag upp och kom förbi en sväng innan resten drog på krogen. Älskar den galna sidan inom mig som kommer på idéen att var M. Manson! Det verkade vara läckert med tanke på de reaktioner jag mötte. Igår jobbade jag, igen, stod hostandes i butiken och snörvlade. Och angående butiken, kommer sakna dig... Jag överlevde hur som helst och tillbringade eftermiddan/kvällen med lite Mario Party. Noll ork, noll matlust, noll lust över huvudtaget.. Inte alls likt mig en lördag.

Nu är det söndag och jag fick ääääntligen sova som en sessa.. trodde jag ja! Vaknar mitt i natten av att man drömmer helt sinnessjuka mardrömmar! Att Martin var nån massmördare, helt freaky! Och jag kunde bara inte tro att det var sant. Nej, tacka gud att få vakna upp ur sån tortyr.

Gah, blir galen på mitt rossel i bröstet, och om jag inte har helt fel var det precis så det började när jag/vi hade lunginflammation. Rossel. Uuuh. Blir livrädd, för det är det värsta jag varit med om! Förutom magsjuka, och öroninflammation, och ryggskott...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin