Är.

2010-10-07 - 16:44:48

Snook. Jag verkligen diggade grabbarna i de bandet stenhårt under min gymnasietid, minns jag.
Men hallå, hur balla är dom inte? Och musiken! Texterna är såå klockrena, och det är något jag tycker är viktigt gällande musik, att texten är vettig och inte nån jävla blahablaha som Sean Banan's typ.

Ja, och, som dom flesta vet har ju Snook lagt av, ah, det var ju nåra år sen dock.
Och nu har de ju börjat på varsina spår, vilket känns skumt men great. Det är ju typ samma stil, samma smak, samma klang.. vad hände, vad gick snett? Jag menar.. Hmf. Dom kunde ju lika gärna fortsatt få oss att inte ha några problem, lyssna på deras musik, svettas och gråta, eller att sitta längst fram i taxin..
Eller ta av oss våra truckerkepsar?

Hur som. Dessa killar kommer aldrig göra mig besviken, and I don't mind.


Förutom musiksnack så har jag för en stund sen kommit hem från en liten shoppingrunda i Valbo, med en jätte ömmande rygg, som verkar bli lika knas som för 2 månader sen, då jag knappt kunde gå. Jag håller dock tummarna för att det inte ska bli så illa. Så ja, jag var alltså i Valbo för att kika något piffigt till mig själv, men inte hitta jag nånting till mig själv, bara till Martin, så jag köpte en liten present till imorgon då vi har vår 2 år + 2 månaders dag.

Nää nu tänkte jag ta mig ett kokhett bad och piffa till mig inför en eventuell utgångskväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin