Like a prayer.

2010-11-23 - 14:15:22
GOSH! Va dålig jag är på att blogga!
Har inte skrivit på en hel vecka.
Jaja, here we go med en liten update.

(Börjar klura på vad jag sysslat med senaste veckan men kan ju inte komma på nåt)....

Vi har varit i bomhus a lot vet jag, spelat monopol och skräckspel. Dessutom var jag... inte ut torsdan..? Men fredagen, dock en riktigt lugn utgång då jag skulle upp 8 på lördag morgon för att börja jobba 10. Lördagkväll var det avskedspartaj för Malp & Tess, jag var helt slut men tog mig en powernap och knatade dit. Tidig hemgång och slocknade som en halvt ihjälslagen emilutt. Söndag var det hockeymatch på brynäsvallen, då brorsans lag spöade skutskär, riktigt jobbig match då det snöa och blåste som bara den och jag nästan frös ihjäl. Och natten från söndag till måndag sov jag i 12 timmar almost, välbehövligt efter en ruff helg.

Och just nu har jag pillat på lite saker med arbetsförmedlingen, som jag även ska till imorgon.
Martin sover en stund efter en kort dag i skolan.

På torsdag är det lön och vi funderar på en cool lugn helg, tagga inför Linnros som spelar istället nästa vecka torsdag. Vi säger väl så tills vidare.



Men BLÖÖH, glömde totalt att ta upp fredagen, när jag tillomed skrivit upp det på rubriken.
GALET va bra Jay var i fredags! GALET GALET GAAALET! Heja Jay!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin