Jo men hej du.

2010-11-15 - 16:34:37
Det här med att blogga går inte så jätte bra som jag hade tänkt mig, och dessutom är jag inte ens klar med designen, men har man inte tid så har man inte.

Hur som haver har jag liten lucka nu medans Martin diskar. Jaa, för annars är jag busy med att ta hand om min baby. Hahaha.. så lät det va?

Var ut i torsdags & fredags vilket var awsome! Haft en riktig kanon helg som avslutades med hockeymatch i Skärplinge, lillebrors Brynäs mot alltså SHK. Orättvis förlust då verkligen killarna kämpade riktigt bra!
Farsdag firade efter det i Furuvik och därefter Bomhus.

Och jag tror jag blir tokig på dessa j*drans.... fastnade ett tag på vad jag skulle kalla dom, men utlänningar, som ber dagarna i ända, och skriker dessutom när dom gör det. Ber dom inte så agar dom sina barn, (jaaa så låter det iaf!). Vad ska man göra åt saken mer än att sparka in väggen typ!?


Jaja whatever.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin