Hämnden ska vara ljuv har jag hört.

2010-11-27 - 11:25:15



Sitter och har lite Korn-tid för mig själv, Martin är och lämnar bilen i Furuvik och dyker väl upp snart.
Jag ska ner på stan en sväng med mami och kika lite, men det blir en kort stund då vi är medbjudna på hockeyn kl fyra, Brynäs-DIF. Efter det blir det saturday night live for life, haha.


Okej, två mellanslag och här kommer en liten notis för endast en person på denna planet:
Jag har funderat på hur riktigt skadad i huvet du egentligen är och klurat på att få fram detta på ett moget sätt, men skit i moget!
Enough! Det har gått över gränsen och du är lyckligt lottad om du aldrig nånsin träffar på mig.
Så håll dina tummar och tår för ännu en morgondag, lilla madam.
Screw you...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin