Tuesday afternoon.

2010-05-25 - 19:20:39
Har varit en toppen dag i Valbo idag!
Fick med mig lite smink och så. Fick även Martin att köpa sig ett par supersnygga shorts + t-shirt och ett par skor. Najs! Nu slipper jag må så dåligt över att jag shoppar mig en massa saker.

Tänkte visa hur håret blev. Blev jättenöjd! Ser nääästan lite svart ut, men det blev bra ändå.
Har fått lite färg i pannan som vägrar gå bort, men det ger sig väl av efter en dusch till.
Imorgon tänkte jag färga slingan i rätt nyans, och så kanske de blir några highlights, som sagt.



Postat av: Cecilia

Snyggt! : ) Diggar din slinga jag! Testa rakvatten på fläckarna i pannan. Brukar vara det enda som får bort dem.. ;P

2010-05-27 - 08:25:35
URL: http://eternaldelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin