Sol? Regn? Hur fan skaru ha't!?

2010-05-01 - 13:40:37

Stack ut huvet nyss på balkongen för att kika vädret, och det regnade. Kul!
Nu när jag satte mig här igen, och kikar ut.. så skiner solen? Kul!
Skin påru.


Så jädrans skönt att vakna upp hemma, för vi var ju som sagt i Tierp yesterday, målet för kvällen var ett ställe vid namn Möbeln. Vet inte vad jag ska jämföra det med.. krog/folkets hus. Hade tyvärr högre förväntningar, men det gick ändå. på slutet av kvällen spelades sista "tryckar"-låtarna, en av dom var "Only one woman", och det var så vacker stund, att få stå där och krama om den jag älskar, det var så passt romantiskt att jag började gråta en skvätt. Aaahh, älskar min Martin. Kring halv två vart vi utslängda för stället stängde då.
Kl två kom ett par minuters försenat tåg som tog oss hem. Mjaaaa.

Imorse kring sju tror jag klev en trött Martin upp för att bege sig till workiworket.
Lyckost som jag var fick jag ligga kvar och "dra" mig till en tolv ;)

Äe nu ska jag fan slänga mig in i duschen och sen ta en solning.. därefter ladda upp för ännu en galen kväll..?
Vi får se. But I guessar so. Jag är ju fan ledig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin