Sät ör dej.

2010-05-15 - 15:57:39

Ja, det är alltså lördag. Solen skiner, dricka står på kylning, och jag har en outfit för kvällen.
Kan det bli bättre?
Jaa, för klockan 18 har vi bokat bord på nån restaurang uppe på söder, kommer inte ihåg vad den heter, något Italienskt. Martins pappa fyller år så det ska firas med lite fin middag är det tänkt.

Efteråt, vet jag faktiskt inte vad som händer. Det kan ju verkligen hända vad som helst! För man blir ju verkligen på toppen humör när värmen är här & inte ett moln syns till.
Tror fan inte det finns någon som påverkas negativt av det.

Nu måste jag ställa mig vid strykjärnet för att fixa min fina blus som jag ska ha ikväll.
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin