Myspystajm.

2010-05-24 - 23:39:39

Ja, nu var det kväller!

Tidigare ikväll bestämde jag och hjärtat att vi skulle ha en liten movie-kväll.
Har precis betat av Shutter Island, som var helt okej! Riktigt spännande faktiskt, och inte alls så dåligt slut som de flesta påstår att det är. Har man något innanför pannbenet så fattar man även slutet.

Innan filmen så var vi en sväng till affärn, köpte oss en Ben & Jerry - Strawberry & cheescake + snacks + hårfärger till mig. Du såg rätt, färger. Som nu, när jag ska sätta en färg i hela håret, så behövs det 2 paket. Sedan så köpte jag en ljus färg som jag ska lägga i min blonda slinga som jag givetvis ska behålla, och för att sätta lite highlights på hjässan. Ja, för nu är det sluta med det ljusa.. skippar det. Tycker inte det passade mig för tillfället. Brunetter har roligare, hehe.

Nej, nu blir det Alien vs. Predator 2, scary!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin