Härliga löning.

2010-05-25 - 13:19:14
Sitter med hårfärg i skallen, som jag sa igår, så ska det bli mörkt, igen.
Och jag har börjat fundera lite på svart? Känns läskigt att säga, eftersom det är en kämpig färg att bli av med sen om man skulle ångra sig. Vi får se. Ska strax tvätta av denna färg och se hur det blir.

Film nr 2 som vi skulle se igår kväll, hade ju jag såklart sett, så det slutade med att jag satt och nörda tvspel & Martin somnade med korsordet i handen. Är vi inte som ett par gamlingar, så säg.
Förutom att jag kanske borde suttit & stickat.

Idag är Martin ledig, very nice! Saknar min gubbe så när han är borta hela dagarna på jobbet.
Efter jag sköljt ur detta och vi klätt oss så ska vi till Valbo en sväng, fixa M's klocka, och så skulle han ha nåt par byxor. Jag ska försöka tjata till mig, eller oss, en ny teve, hehe.

Nu är duschen ledig, så nu är det min tur!
So long.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin