Feeling better.

2010-03-17 - 12:21:04

Idag mår åtminstonde jag bättre, lite halsont men hoppas på att det inte är nå mer än förkyld-ont.
Ska ändå bara vara sängliggandes idag, om jag klarar av det. Man brukar väl säga att man ska ha 1 vilodag.

Dock skulle det behöva dammsugas här lite, och dessutom saknar jag min bobbi jättemycket! (Han heter Oscar ja, aka lillebror, men kärt barn har många namn). Kanske inte har berättat men i måndags var vi en sväng & kikade på premiärmatchen i fotboll, GIF-Elfsborg. Vi hade fått valfria biljetter av mina föräldrar, och just då i måndas när det var premiär, så fick Oscars lag stå med spelarna innan matchen började, jätteballt! Sen i halvlek fick dom lotta några ur laget som fick skjuta lite straffar i pausen. Snörvliga & sjuka passade vi då på alltså att gå då. Det var skitkallt och jobbigt, men det var det värt!

När jag tänker efter, vilka roliga upplevelser lillen fått uppleva som att vara mini-tiger, spela match i periodpauserna i läkerolen, och nu det här med fotbollen. Och det är så kul att få vara med och uppleva det!
Min lille solstråle...

Klockan är nu 12.15, ska ta och sparka upp min bättre halva som ligger och sover så sött brevid.
Får se hur han mår, och jag hoppas det är ett positivt svar, för jag vill verkligen utnyttja min lediga helg som snart kommer på intåg så fint, fniss.

En gammal bild på min solstråle & jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin