Underbart!

2010-06-22 - 07:46:03
Uppe med tuppen, jag med! för en gångs skull...
För inte brukar jag leva the normal life of a svensson liksom. Kl 10 brukar vara det tidigaste, typ.

Men solen skiner och jag med den, för tänker den skina tänker jag skina. Mitt nya motto.
Varför jag är uppe är för att, mjaa, kl 9 ska vi ha persmöte på CM MODE. Ska bli trevens!
Och jag klev upp för en timme sen, endast för att joina en frukost med Martin som åkte iväg för 10 min sen. Mjaaaru, är jag inte en trevlig flickvän!?

Shit shit shit, nästa vecka fyller jag 21, helt sickt vad det här året sprungit fram!
Plus att denna vecka, torsdag, är det big time för att sörja, då guden M.J lämnade jordelivet.
Och jag menar allvar, med att sörja alltså, snyft. Men kvällen får jag skärpa till mig, för då ska vi på någon middag på golfen i Ä-by där M jobbar, sen vette fasen vad vi hittar på. Fredag är det midsommar som vi tillbringar i K-holm och lördag m.afton som senare på kvällen bär av mot Lövsta, precis som förra året.
Men jag klagar inte! Veckan känns toppen, nästa vecka känns toppen, så jag är nöjd! och inte aldrig nöjd som den där V Maggio.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin