Midsommarhelgen över.

2010-06-28 - 15:50:42
Nu är det över! Midsommarn kom och gick igen. Skönt, får man säga så?
För nu vetni, nu vankas det riktigt roliga dagar! Visst sörru.

Och innan jag klämmer nånting mer tänkte jag bara säga att jag är frisk som en nötkärna igen! Finns nu ingenting att hänga läpp över, och ja blodtrycket är på normally igen. Fan va braaaa säger jag bara!

Jo, tillbaka till veckans kommande bravader. Martin börjar sin semester på 9 dagar imorgon, vilket ska bli toppen! Däremot är det inte toppen att jag blir ensam mån-ons next week, då han ska till Köping för att drämma lite golf med la familia. Tävling, såklart. Men men, det är ju först om en vecka som sagt. Och ja imorgon, startar dagen med en ansiktsmassage på Gamla Gefle Spa, som jag fick i 20 års present men inte utnyttjat... förrän nu då. Onsdagen hade vi tänkt att åka till Grönan, like we did last summer, dock sägs det att det ska bli riktigt ugly weather, som suger. Jara, jara. Torsdag fyller jag 21 bast och det ska först firas med smarrig smörgåstårta med familjen tornberg lindersson samt familjen andersson. Me like! På kvällen runt en 18 börjar det förmodligen ramla in annat fint folk, för då ska vi ha 21årsferren, som vi igentligen tänkte ha på lördagen, men efter några om och men gällande att utgångar på lördagar suger + att det är ockelbo marknaden, så blev det torsdag. Vi ska även köra med ett M.J tema, vilket ska bli intressant.. jaa, alltså att se vad folk hittar på. Och ja, fre-lör ockelbo marknad, förmodligen en lugn fredag då jag ska jobba lördag förmiddag.


Men hej hallå, varför denna svengelska!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin